Saņem bezmaksas piegādi pirkumiem no €200

KAUPADE OST-MÜÜGI TINGIMUSED

1. Üldtingimused
1.1. Käesolevad ostutingimused koos neis viidatud dokumentidega määrustes, on mõeldud info andmiseks SIA AXO LATVIA kohta ("Müüja"), samuti veebipoes müüdavad kaubad ostu-müügitingimuste ("Tingimused") seadmiseks isikutele, kes Tingimuste punktis 5.1 nimetatud ("Ostja"), ja kes ostavad kauba ("Tooted") veebipoes www.axo.lv.
1.2. Need tingimused kehtivad müüja vaheliste lepingute kohta ja Ostjale Kauba müügi kohta (edaspidi Leping). Enne mis tahes kauba tellimist e-poest, lugege need tingimused hoolikalt läbi ja veenduge et sa neist õigesti aru said. Pange see enne tellimist tähele lõpetamisel kohustub Ostja nõustuma käesolevate tingimuste ja privaatsusega poliitika, kuid keeldus seda tegemast, tellimuse täitmisest ja kaubast tellida ei saa.
1.3. Ostjal soovitatakse need tingimused edaspidiseks kasutamiseks välja printida.
1.4. Samuti teavitame teid, et neid tingimusi võidakse muuta vastavalt reeglile 6. Soovitame iga kord toodete tellimisel üle vaadata Tingimused nii, et Ostja on veendunud, et ta on täielikult aru saanud, koos millistel tingimustel tellimus konkreetsel juhul esitatakse. Viimane kui neid tingimusi 2021. aastal uuendati. 5. märts
1.5. Käesolevad tingimused ja kõik müüja ja ostja vahelised lepingud on koostatud ja suletud ainult ametlikus keeles.
2. Teave müüja kohta
2.1. Need tingimused kehtivad toodete ostmisel määratud aadressil www.axo.lv ("veebipood"). Müüjaks on SIA AXO LATVIA - Läti Läti Vabariigis nõuetekohaselt registreeritud ja tegutsev äriühing, juriidiline registreerimisnumber: 40103829622, juriidiline aadress - Ventspils, Pētera iela 3 - 1B, LV-3601 Kogutakse ja säilitatakse andmeid müüja kohta – Juriidiliste isikute registris on registri haldajaks riigi äriühing "Äriregister"..
2.2. Lisateavet Müüja kohta leiate jaotisest "Meist".
2.3. Müüja kontaktandmed on toodud jaotises "Kontaktid".
3. Kaubad
3.1. Veebipoes esitatud Toodete pildid on illustratiivse iseloomuga. Vaatamata sellele, et Müüja teeb kõik endast oleneva, et Kauba värvid kokku sobiksid võimalikult täpselt kajastatud, ei saa Müüja garanteerida, et Ostja seadme ekraan kajastab täpselt toodete värve. Ostja mõistab, et Kaup võivad nende piltidest veidi erineda.
3.2. Toote pakend võib erineda veebis näidatust poes pakutavatel fotodel.
3.3. Kui pole märgitud teisiti, siis kõik veebis pakutavad tooted poes, seal on. Juhul, kui tellitud Toodet ei ole võimalik müüa Reegel 5.10. ja punktides 9.5 nimetatud asjaolude tõttu Ostja viivitamata teavitatud sellest e-posti või muu suhtlusvahendi (nt telefoni või SMS-i teel) ja sellise Toote tellimus tühistatakse.
3.4. Müüjal on õigus määrata minimaalne ja/või maksimaalne tellimuse kogus konkreetse kauba kogus tellimuse kohta.
4. Isikuandmete töötlemine
4.1. Müüja töötleb Ostja isikuandmeid vastavalt Privaatsuspoliitikale poliitika. Arvestades, et privaatsuspoliitika sätestab Tingimused, soovitame Ostjal need hoolikalt läbi lugeda ja tagama, et ta mõistab kõiki privaatsuspoliitika sätteid ja vastuvõetav.
5. Ostu-müügilepingu sõlmimine
5.1. Ostjatel on võimalik kaupu osta järgmisest veebipoest:
a) füüsilised isikud, kes on saanud 16-aastaseks (kuueteistkümneaastaseks);
b) juriidilised isikud.
5.2. Nõustudes käesolevate tingimustega, kinnitab ostja, et tal on õigus Ostke kaupu sellest veebipoest.
5.3. Tellitud Kauba kogus ei tohi olla väiksem kui Kaubakorvi miinimumsumma, mille tegelik suurus on märgitud jaotises "Kauba kohaletoimetamine ja vastuvõtt".
5.4. Müüja poolt määratud Kauba tellimus tagab Ostjale garantii võimalus kontrollida ja parandada vigu enne lõpliku tellimuse esitamist. Ostjal soovitatakse iga tehtud tellimus hoolikalt läbi lugeda ja kontrollida tellimuse esitamise etapis.
5.5. Leping Ostja ja Müüja vahel loetakse sõlmituks hetkest, mil Ostja koostas Ostukorvi Ostja poolt määratud veebipoes ees- ja perekonnanimi (ladina tähtedega) ja kohaletoimetamise aadress, täpne postiindeks, valige makseviis ja tutvuge nende tingimustega, klõpsake nuppu nuppu "Telli" ja tasub tellimuse eest või valib makseviisi, mis sätestatud eeskirjas 10.1. punkt b. alajaotuses ilma tellimuse eest tasumata, leping loetakse sõlmimata. Müüjal on õigus ühendust võtta Ostja, kasutades tellimuses märgitud telefoninumbrit või e-posti sõlmitud lepingu alusel või sellest tulenevate ebakindluste lahendamisel lepingu täitmisega.
5.6. Kui Ostja esitab tellimuse ja maksab selle eest või valib tähtaja 10.1. punkt b. lõikes nimetatud maksevahend - saadetakse sellele posti teel, kinnitades tellimuse kättesaamist.
5.7. Tellimuse koostamisel saadab müüja ostjale e-kirja. kiri ja/või SMS, mis annab teada, et Kaup on Ostjale saadetud või valmis kauplusesse järeletulemiseks (olenevalt sellest, milline Kauba kohaletoimetamise viis on valitud).
5.8. Iga Ostja ja Müüja vahel sõlmitud leping (tellimus) on on registreeritud ja salvestatud veebipoe andmebaasi.
5.9. Lepingu sõlmimisega nõustub ostja, et ostu sooritamisel märgitud e-posti aadress aadressile saadetakse elektrooniline arve ostuinfoga. Arve saadetakse e-postiga tööpäevadel hiljemalt 6 (kuue) tööpäeva jooksul päeva alates hetkest, kui Ostja on Kauba kätte saanud või Müüja Kauba üle annab kuller (kui Kaup toimetatakse Ostjani kulleriga teenused).Arve väljastatakse koos Kauba kullerile üleandmisega või Kauba vastuvõtmine/üleandmine (olenevalt sellest, milline Kaubast tarnitakse tüübid ja millised Müüja tarnijad konkreetses kohas kauba kohaletoimetamise korral) päeva kuupäev.
5.10. Juhul, kui Müüjal puudub võimalus Kaupa müüa näiteks seetõttu, et et Toode on otsas, kuna Toodet enam ei müüda või on tekkinud vea tõttu, mis on seotud siin näidatud e-poes toodud hinnaga Reeglite 9.5. punktis, teavitab Müüja sellest Ostjat e-posti teel või muul viisil vahenditega (telefoni või SMS-i teel) ja tellimus tühistatakse. Kui Ostja on Toote eest juba tasunud, tagastab Müüja raha tasutud summad 14 (neljateistkümne) kalendripäeva jooksul.
6. Tingimuste muutmise õigus
6.1. Müüja jätab endale õiguse neid tingimusi muuta, sealhulgas, kuid mitte ainult: ainult selleks:
a) maksereeglite muudatused;
b) muudatused kehtivates õigusaktides.
6.2. Iga kord Kauba tellimisel Müüja ja Ostja vaheline Leping sulgemise eesmärgil kohaldatakse lepingus kehtivat tingimuste versiooni sulgemispäev.
6.3. Iga kord, kui tingimusi muudetakse vastavalt käesolevate tingimuste punktile 6, Müüja teavitab ja teavitab Ostjat muudatuste tegemisest Reeglid ja nende muutmise kuupäev märgitakse käesolevate reeglite punktis 1.4. punkt
7. Kauba kvaliteetne tagastamine ja Lepingu ühepoolne ülesütlemine, tarbija, kes kasutab taganemisõigust
7.1. Kasutusõigus on ostjal, kes on kasutaja (füüsiline isik). õigus lepingust põhjust avaldamata taganeda ja lepingust ühepoolselt taganeda, saadud Kauba tagastamisel - käesolevate tingimuste 7.3. punktis määratud aeg periood. See säte tähendab, et nimetatud perioodil, kajastades ar Ostjal on õigus Kaubast keelduda muudel põhjustel teavitama Müüjat oma soovist kaup Müüjale tagastada ja kätte saada makstud raha. Toote tagastamise kulud peab kandma Ostja.
7.2. Ostja (kasutaja) ei saa ega saa kasutada lepingust taganemise õigust tagastada kabineti 20.05.2014 määruse nr. 255 "Määrused kauglepingu kohta” punktis 22 nimetatud juhtudel, kui:
a) Toode on valmistatud vastavalt Ostja juhistele või Toode on unikaalne personaliseeritud (kohandatud Ostja isiklikele vajadustele);
b) toode rikneb kiiresti või aegub kiiresti;
c) Ostja on avanud Toote pakendi, mis on tervislik ja hügieeniline põhjustel ei saa tagastada;
d) Oma omaduste tõttu oli toode pöördumatult segunenud muudes küsimustes;
e) Ostja on avanud heli- või videosalvestise või arvutiprogrammi pakendamine;
f) tarnitud ajalehed, perioodilised väljaanded või ajakirjad, v.a juhul, kui need tarnitakse liitumislepingu alusel.
7.3. Ostja õigus Lepingust ühepoolselt taganeda 14 päeva jooksul, tagastama Kauba Müüjale ja saama raha pärast lepingust taganemise õiguse kasutamist, kehtivad ainult kasutajatele (füüsilistele isikutele) ja tulenevad Lepingust reeglite punktis 5 määratletud sulgemispäev. Kvaliteet Teatud Müüjate puhul saab kaupa tagastada pikemaks ajaks nimetatud juhtudel, kui Müüja annab nende kohta asjakohast teavet, Toote müümisel.
7.4. 14-päevane tähtaeg lepingust taganemise õiguse kasutamiseks arvestatakse järgmiselt:
a) kui Toode ostetakse Lepingu sõlmimise teel - päevast, mil Ostja või Ostja poolt määratud kolmas isik, kes ei ole vedaja (kuller). sai toote kätte;
b) kui Ostja on tellinud mitu Kauba, mis tarnitakse ühe tellimusega eraldi, - alates päevast, mil Ostja või kolmas isik, kes ei ole vedaja ja sai Ostja poolt märgitud viimase Toote;
c) kui Toode tarnitakse mitmest partiist või osast koosnevana, alates päevadel, mil Ostja või kolmas isik, kes ei ole vedaja, ja mis Ostja täpsustas, sai Toote või selle osa viimase partii;
d) Kauba regulaarse kohaletoimetamise lepingute puhul – alates päevast, mil Ostja või kolmas isik esimese sai muu isik kui Ostja määratud vedaja toode.
Kui tähtaja lõpp langeb riigis "ametlikult" määratud puhkusele, loobuge õigusi saab kasutada kuni määratud perioodi lõpuni mõne muu teose jaoks päevas (sealhulgas see).
7.5. Lepingust taganemise õiguse kasutamiseks peab Ostja Müüjat teavitama Lepingust taganemise otsus, saates või esitades sellekohase kirjaliku teate vabas vormis avaldus, mis sisaldab Ostja avaldust selle kohta Lepingust taganedes või täites taganemisvormi - PDF/WORD. Tuleb esitada taganemisteade või taganemisvorm klienditeeninduskeskuste aadressid leiate siit või saatke e-posti teel: info@axo.lv. Ostja teate kättesaamisel elektrooniliselt saadab Müüja Ostjale viivitamatult kinnituse peale teate saamist Ostja e-mailile
7.6. Ostja viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 (neljateistkümne) päeva jooksul pärast esitades või saates Müüjale loobumisvormi või teatis lepingust taganemise, Kauba tagastamise või üleandmise õiguse kasutamisest Müüjale klienditeeninduskeskustes (aadressid leiad siit) või Müüja poolt Kaupa vastu võtma volitatud isik. Tähtajast on kinni peetud loetakse täidetuks, kui Ostja annab Kauba üle või saadab Müüjale varem 14 (neliteist) päeva enne tähtaega. Toote tagastamise eest tasub ostja kulud.
7.7. Ostja saab Kauba tagastamise õigust kasutada ainult juhul, kui Tingimustes märgitud lepingust taganemise õiguse kasutamise tähtaeg ei ole möödunud 7.3. ja 7.4. punkt
7.8. Ostjal on õigus tutvuda Tootega, et teha kindlaks selle olemus, funktsioone ja toiminguid, vaid Toote kasutamist vastavalt selle olemusele, omadustele ja toimingutele selgitamine ja kontrollimine toimub nii palju kui võimalik poes teha.
7.9. Ostja vastutab Toote või selle väärtuse kaotsimineku eest kasutada muul viisil heas usus (sealhulgas, kuid mitte ainult, käesolevad tingimused 7.10. lõikes 1 nimetatud juhtudel, kui Tootel on õigus keelduda kasutamise ajal kasutatakse muul eesmärgil kui olemus, omadused ja nõude selgitamise kohta.
7.10. Tagastatav kaup ei tohi olla kahjustatud ega kasutatud piirangute piires Toote kasutamine selle olemuse, omaduste ja funktsioonide kindlaksmääramiseks ning kontrollimiseks. Ostja püüab tagada, et tagastatav Toode on originaal pakendid, autentsed sildid ja kaitsekotid. Kaubad tuleb tagastada täies mahus samade tarvikutega, millega neid müüdi, juhendi ja garantiikaardi lisamine Tootele, kui need tarniti koos Tootega. Ka Kauba eest saadud kingitused tuleb tagastada koos.
7.11. Toote tagastamisel on vajalik märkida arve number ja tellimuse number number. Võimalusel lisab Ostja Müüjale arve võiks esimesel võimalusel ostu eest tasutud raha Ostjale tagastada Toode.
7.12. Kõik Kauba kohta tagastatakse Kauba tagastanud ostjale raha makstud koos saatmiskuludega. Müüja tagastab raha eest Kaup ja kohaletoimetamise kulud hiljemalt 14 (neljateistkümne) päeva jooksul alates päevad, mil Müüja sai informatsiooni Ostja keeldumisotsuse kohta kokkuleppele Saadaval on kehtivad saatmis- ja käitlemishinnad jaotises "Kauba kohaletoimetamine ja vastuvõtmine". Kui tagastatakse ainult osa Kaubast, Saatekulud tagastatakse ainult sama arvu teiste saatmise korral tellimine Eraldi ostetavatele kaupadele kehtib madalam tariif, kehtivast määrast Kauba ostmisel koos Kaubaga, mis on tagastatav ja ainult kindlaksmääratud määraga võrdne summa erinevus Kui Ostja on valinud tarneviisi, mis pole saadaval Müüjal ei ole müüja pakutud odavaimat standardset saatmisviisi kohustus hüvitada Ostjale täiendavad kohaletoimetamise kulud.
7.13. Müüja kannab tagastatavad summad Ostjale teatades loobuma Lepingust või loobumisvormis märgitud pangakontolt.
7.14. Müüjal on õigus mitte tagastada Ostjale rahasummat kuni hetkel, mil Müüja Toote kätte sai või Ostja esitas selle Müüjale kinnitus, et toode on selle alusel tagastatud toiming tehti varem.
7.15 Ostjal on õigus Lepingust taganeda ka enne Ostjat Kauba kätte saada.
7.16. Juhul, kui Kaubad tarniti Ostjale keeldumisel alates Kokkulepe:
a) Ostja peab Kauba viivitamatult Müüjale tagastama;
b) välja arvatud juhul, kui kaup ei vasta nõuetele sätestatud eeskirjas 15.11. punktis, vastutab Ostja Toote eest tagastamiskulude katmine Müüjale;
c) Ostja kohustub nõuetekohaselt hoolitsema Kauba säilimise eest kuni selle ajani Müüjale tagastamiseks;
d) Toote hind ja kohaletoimetamise kulud hüvitatakse Ostjale vastavalt juhendile Eeskirja punkt 7.12. punkt.
7.17. Kõikidel juhtudel on ostjal mittevastavusest tulenevad õigused Kaupade müük vastavalt Läti Vabariigi seadustele. Käesolevas punktis 7 või muudes tingimuste punktides sätestatud tagastuspoliitika ei mõjuta nende õiguste olemasolu.
8. Kohaletoimetamine
Kojuvedu
8.1. Ostja valikul toimetab Kauba Ostjani transpordifirma konto. Teatud Müüja poolt näidatud juhtudel toimub Kaup kohaletoimetamine Müüja konto.
8.2. Ostja, valides tellimuse vormistamisel kauba kojutoomise teenus, kohustub näitama Kauba täpse tarnekoha. Täpne kohaletoimetamine hind sõltub tellitava Kauba kaalust ja hinnast. Tegelikud tarned hinnad on märgitud jaotises "Kauba kohaletoimetamine ja vastuvõtmine".
8.3. Mahalaadimis- ja kohaletoimetamisteenused tuleb eelnevalt eraldi broneerida kauba eest tasumine. Mahalaadimis- ja kohaletoimetamisteenused on tasulised Ostja. Müüja poolt eraldi märgitud juhtudel toimub kauba mahalaadimine ja kohaletoimetamise teenuste eest tasub Müüja. Voolulahendused ja väljaheited teenuste hinnad on toodud rubriigis "Kauba kohaletoimetamine ja vastuvõtt".
8.4. Ostja tellimus täidetakse eeldatavaks tarnetähtpäevaks, mis sätestatud eeskirjas 5.7. punktis nimetatud väljasaatmisteates välja arvatud sündmuste korral, mida Müüja ei saa mõjutada (nt käesoleva eeskirja punktis 17 määratletud).
8.5. Tavaliselt toimetatakse Kaubad Ostja rubriigis märgitud aadressile "Kauba kohaletoimetamine ja vastuvõtmine" määratud tingimustes. Ostja saab alati teavitatud e-posti teel Toote eeldatavast tarnekuupäevast.
8.6. Kui Ostja valib „Express kohaletoimetamine", kuid toodet ei tarnita määratud aja jooksul, on Ostjal õigus saate tasutud teenuse "Kiirtarne" eest raha tagasi.
8.7. Rohkem kui ühe Toote tellimisel võidakse need tarnida erinevates pakendites korda, sest neid veetakse erinevatest ladudest. Selle lisatranspordi eest tasu ei võeta. Kui tellitakse mitu erinevat toodet tarnetingimused, määrab Kauba üldise tarnetähtaja pikim tarneaeg.
8.8. Toote omandiõigused lähevad Ostjale üle kulleri poolt selle üleandmise hetkel Kaup Ostjale. Kauba juhusliku kaotsimineku või kahjustumise risk läheb üle Ostjale, kui Ostja või kolmas isik, kes ei ole vedaja (kuller) ja Ostja poolt määratud kaup on kätte saadud. Kui valitud on Kauba vedaja Ostja ise ja Müüja sellist tarnevõimalust selles osas ei pakkunud nimetatud risk läheb Ostjale üle Toote üleandmisel vedajale.
8.9. Paki Ostjale või tema poolt märgitud kolmandale isikule üleandmisel Ostja peab kontrollima koos transpordifirma esindajaga saadetise pakendi seisukord. Kui Ostja tuvastab, et saadetis on kahjustatud, Ostja peab:
- teatage sellest Toote kohaletoimetanud kullerile;
- märkige saatedokumendile, et ka pakend on kahjustatud täitke kulleriga paki kahju (ülevaatuse) akt;
- kontrollida pakendis olevat Kaupa ja seda, kas need on kahjustatud, dokumenteerige kahjustus fotodega. Teil on vaja Kaubast fotot Toote kohaletoimetamise ebaõige tagastuskorra tõttu;
- kui Toote pakend ei ole kahjustatud, ei ole vaja Toodet kulleri juuresolekul kontrollida vajalik.
Kui Ostja võtab saadetise vastu ja allkirjastab dokumendid, loetakse see pakk toimetati korrektselt kohale.
8.10. Saadetise pakendi kahjustuse tuvastamisel Ostja või kolmas isik Ostja poolt määratud isikul on õigus saadetist mitte vastu võtta. Nii sel juhul kullerteenust osutava organisatsiooni esindaja koos Ostja või Ostja poolt määratud kolmas isik peab täitma spetsiaalse kullerteenuste pakkujate saadetise kontrolli aruanne organisatsiooni esindaja, näidates ära tuvastatud rikkumised.
8.11. Ostjale või kolmandale isikule Ostja määratud aktsepteerimise ajal paki- ja registreeritud kullerteenuseid osutavad organisatsioonid esindaja poolt kaasa antud andmesalvestusseadmel või paberil Kommentaarideta kinnituse korral loetakse, et Kaup on tarnitud tervena saadetise pakendis märgitud lisateenused, andmekogum seadmel või paberkandjal tarnetõendil, kui mitte on näidatud vastupidine.
8.12. Kauba tarnimisel ja üleandmisel Ostja poolt määratud aadressil, eeldatakse, et Kaup on Ostjale üle antud, sõltumata sellest, kas kaup tegelikult aktsepteeritud Ostja või kauba vastu võtnud kolmanda isiku poolt määratud aadressil. Kui Kaupa ei tarnita ettenähtud tarnekuupäeval Tarnitud, Ostja viivitamatult, kuid mitte hiljem kui järgmisel päeval Kauba planeeritud tarnepäevadel teavitama sellest Müüjat.
8.13. Kui Ostja Kaupa vastu ei võta, peab Ostja Kauba täpsustama vastuvõtva isiku andmed tellimuse tarneinfo täitmisel.
8.14. Kauba vastuvõtmisel tuleb esitada kehtiv isikut tõendav dokument Ostja oleks korralikult tuvastatud. Kui Ostja ei saa kaupa ise vastu võtta, aga Kaup toimetatakse Ostja poolt määratud aadressile, Ostjal õigusi ei ole esitada Müüja vastu pretensioone seoses Kauba üleandmisega valele isikule.
8.15 Ostja kohustub 14 (neljateistkümne) päeva jooksul alates Kauba üleandmisest kontrollida toote pakendit, kogust, kvaliteeti, sortimenti, tarvikud ja kokkupanek. Kui ostja ei tee seda määratud tähtaja jooksul kohustust ja ei esita Müüjale pretensiooni, loetakse, et Kaup pakend on heas korras, kuid kogus, kvaliteet, sortiment, manused ja komplekteerimine vastavad Lepingu tingimustele.
Kauba vastuvõtt klienditeeninduskeskuses
8.16. Ostja valikul, välja arvatud lõigus „Tooted kohaletoimetamine ja kättesaamine“, võib veebipoest tellitud Kaup olla tasuta saadaval klienditeeninduskeskustes.
8.17. Pärast seda, kui Müüja on Kauba vastuvõtmiseks ette valmistanud, on Ostja posti teel või muul sidevahendil (telefon või SMS) aidata Kauba vastuvõtmiseks valmis seada.
8.18. Tavaliselt on Kauba valmistamise tähtajad toodud rubriigis „Kaubad kohaletoimetamine ja vastuvõtmine” kindlaksmääratud tingimustel.
8.19. Tellitud Kaup tuleb tarnida hiljemalt 3 (kolme) päeva jooksul peale kui Müüja teavitas Ostjat e-posti või muu sidevahendi teel (telefoni või SMS-i teel) abi Kauba võimaliku kättesaamise osas. Kaubad välja arvatud käesolevas punktis nimetatud periood, tellimus tühistatakse.
8.20. Toote omandiõigus pärast selle kättesaamist klienditeeninduskeskuses, läheb Ostjale üle hetkel, kui Müüja Kauba Ostjale üle annab.
8.21. Ostja, olles Kauba poest kätte saanud, kohustub:
a) täpsustage tellimuse number;
b) esitama kehtiva isikut tõendava dokumendi.
8.22. Kaubale saab järele tulla ainult Ostja. Kui kaubale tuleb järele teine isik, Kauba tellimisel tuleb Kauba saajaks määrata Sina. Kui Ostja on juriidilisest isikust, on Müüjal õigus nõuda Kaubale autoriseerimist vastuvõtmise eest
8.23. Kauba kättesaamisel Ostja või tema poolt märgitud kolmas isik Ostja peab kontrollima Kauba pakendit, kogust, kvaliteeti, sortiment, tarvikud ja varustus:
a) Kauba pakendi, Kauba koguse ja kvaliteedi rikkumiste tuvastamine; sortimendi, tarvikute ja komplektsuse mittevastavuse(d), Ostjale või Ostja määratud kolmandal isikul on õigus Kauba mitte vastu võtta;
b) Ostjale või Ostja poolt Kauba vastuvõtmisel märgitud kolmandale isikule, eeldatakse, et kaup tarniti õiges pakendis, kauba kogus, kvaliteet, sortiment, tarvikud ja komplekteerimine vastavad Lepingule tingimused.
8.24. Lisainfo Kauba kohaletoimetamisest on toodud rubriigis "Kauba kohaletoimetamine ja vastuvõtmine".
9. Toote hind ja kohaletoimetamise kulud
9.1. Toodete hinnad kuvatakse veebipoes. Müüja teeb kõik mõistlikult võimaliku, et määrata Kaubale hind ajal, mil Ostja esitab õige tellimuse. Kui müüja märkab, et Kaup hindades on ebatäpsusi, rakendub käesolevate tingimuste p 9.5. punkt.
9.2. Kaupade hinnad võivad muutuda, kuid sellised muudatused ei avalda enam mõju sõlmitud lepingutele.
9.3. Kaupade hinnad on märgitud käibemaksuga, kuna SIA AXO LATVIA, reg nr: 40103829622 on käibemaksukohustuslane. vabariigis. Juhul, kui maksumäär muutub perioodi jooksul alates tellimusest päeva enne tarnekuupäeva võib hind sõltuvalt maksude summast muutuda muutub, välja arvatud juhul, kui Ostja on Kauba eest täielikult tasunud kuni maksumäära muudatuste jõustumiseni. Müüja nende hindadega teavitab Ostjat kirjalikult muudatustest ja annab Ostjale võimaluse osta Üksus, mille hinda on muudetud maksumääraga kohandatud või mis on tühistatud tellida. Tellimust ei töödelda enne selle kättesaamist Ostja vastus. Juhul, kui Ostjaga ei saa ühendust kasutades seal märgitud kontaktidel, loetakse, et tellimus on tühistatud ka Ostja poolt sellest teatatakse kirjalikult.
9.4. Toodete hinnad ei sisalda tellimuse koostamist, tarnimist ja kaupa kandekulud. Näidatud on eeldatavad saatmiskulud veebipoes, võivad muutuda. Pakutakse kehtivad saatmishinnad jaotises "Kauba kohaletoimetamine ja vastuvõtmine".
9.5. Arvestades, et Müüja veebipood pakub palju lai kaubavalik, vaatamata kõigele müüja poolt mõistlikule jõupingutusi, ei saa välistada, et toote hind võib olla märgitud ebaõige Müüjast sõltumatu tehnilise vea tõttu. Kui Müüja teeb kindlaks, et Toote hind on märgitud valesti, selle eest vastutab Müüja teavitab Ostjat e-posti teel või muul sidevahendil (telefon või SMS) aidata ja tühistada tellimus. Ostjale, kui ta soovib osta Toode ise uue, õigesti märgitud hinnaga, tuleb see uuesti tellida.
10. Makse
10.1. Ostja saab kauba eest tasuda:
b) pangaülekandega Müüja määratud kontole ettemaksuarve;
c) maksekaart (krediit- või deebetkaart);
d) liisingupartnerite teenuste kasutamine tasumiseks;
e) otse pangaülekandega läbi partneri "Montonio Finance OÜ" teenuseid.
10.2. Juriidilistel isikutel on soovitatav märkida tellimuse infosse ettevõtte nimi registreerimisnumber makse kiiremaks tuvastamiseks. Nii tellimus kinnitatakse süsteemis kiiremini ja vabastatakse kiiremini hukkamine
10.3. Kui ostja valib reegli 10.1. c. ja e. märgitud punktid makseviisi, peab Ostja maksekorralduse kinnitama Ostja pangas hiljemalt 24 (kahekümne nelja) tunni jooksul võtme kättesaamisest "Telli" klikid. Kui maksekorraldust ei kinnitata määratud aja jooksul, Müüjal on õigus eeldada, et Ostja on keeldunud lepingut sõlmimast, ja tühistada tellimus.
10.4. Ostja poolt valitud Kaubad on reserveeritud Müüja süsteemis ja Müüja alustab tellimuse täitmist:
a) kui Müüja saab Ostja pangalt teate sooritatud makse kohta valitud kaupadele - Reeglid 10.1. b., c. ja e. punkti puhul;
b) rahastamise eraldamise kooskõlastuse saamisel – määrus 10.1. d. punkti puhul;
c) kohe pärast korralduse täitmist, nagu on sätestatud lõikes 5 - reeglite 10.1. a. punkti puhul
10.5. Tax Free veebipood ei paku teenuseid.
10.6. Makse üksikasjad leiate jaotisest "Arveldamine".
11. Ostja kohustused
11.1. Ostja kohustub esitama ostuvormis ainult õigeid ja täielikke andmeid teavet. Kui registreerimisvormis märgitud andmed muutuvad, Ostja peab selle viivitamatult taastama.
11.2. Ostja kohustub kasutama veebipoodi ausalt ja korrektselt, ei mõjuta selle jõudlust ega stabiilset jõudlust. Kui ostja seda kohustust ei täida, Müüjal on õigus piirata, peatada ilma ette teatamata (lõpetada) Ostja võimalus veebipoodi kasutada ja Müüja ei reageeri mitte Ostja sellega seotud kahjude eest.
11.3. Ostja kohustub tellitud Kauba eest tasuma ja selle vastu võtma käesolevas eeskirjas sätestatud korras.
11.4. Olenemata reeglite teistes punktides sätestatud kohustustest, Ostja kohustub enne Toote kasutama hakkamist (sh enne seda kokkupanek, kokkupanek jne. jne), et toodet vaadata ja veenduda saadud Toode on see, mille Ostja tellis.
11.5. Ostja kohustub järgima käesolevate reeglite muid sätteid Nõuded on sätestatud vabariigi seadustes.
12. Müüja kohustused
12.1. Müüja kohustub:
a) tegema kõik endast oleneva, et pakkuda Ostjale sobivaid tingimusi kasutada veebipoe pakutavaid teenuseid;
b) austama Ostja privaatsust, töötlema ainult Ostja isikuandmeid Läti Vabariigi reeglites, privaatsuspoliitikas ja õigusaktides kindlaksmääratud protseduurid.
12.2. Müüja kohustub täitma kõiki käesolevates reeglites toodud nõudeid.
13. Tootja garantii
13.1. Osa Müüja poolt müüdavatest kaupadest on tootja poolt tarnitud garantii. Saadaval on garantiiteave ja kehtivad tingimused määratletud Tootega kaasasolevas tootjagarantiis.
13.2. Tootja garantii on lisaks Ostja õigustele, mis on seotud madala kvaliteediga kaupade jaoks.
13.3. Toote tootja garantiikohustused kehtivad ainult juhul, kui Toote kasutustingimusi ei rikutud. Enne toote kasutamist Ostja peab hoolikalt läbi lugema Toote kasutusjuhendi, kui see on olemas.
14. Toote kvaliteet
14.1. Müüja tagab Kauba kvaliteedi (seaduslik kvaliteedigarantii). Müüja pakub erinevat tüüpi Kaupu, mis kehtivad teatud aja jooksul kvaliteedigarantii, mille konkreetne tähtaeg ja muud tingimused on märgitud Tootega kaasasolevates dokumentides.
14.2. Tootefotod on illustratiivse tähendusega, originaaltooted võivad näidatust erineda. Postitatud üksused fotosid ei saa nõuete aluseks võtta. Toodet hoitakse vastavalt juhul, kui see vastab veebipoes pakutavale näidisele, mudel või kirjeldus.
14.3. Müüja poolt antud garantii ei piira Ostja õigusi, mis ebasobiva kvaliteediga kaupade ostmisel määrab kindlaks Läti Vabariik määrused.
15. Garantii ja Ostja õigused defektse kauba korral
15.1. Kauba defektid eemaldatakse, samuti nõuetele mittevastav kaup vahetada või tagastada vastavalt nendele tingimustele korras ja arvestades Läti Vabariigi kehtivaid õigusakte nõuded.
15.2. Ostja, kes soovib esitada pretensiooni halva kvaliteedi või Kauba mittetäielik kogumine, seda saab teha klienditeenindaja keskustesse või e-posti teel info@axo.lv, tagastades võib-olla sobimatu Toode, arvestades, et:
15.3. Pretensiooni esitamisel peab Ostja esitama järgmised andmed:
a) Tootearve ja tellimuse number. Võimalusel Ostja lisage esimesel võimalusel arve müüja ülevaatamiseks Ostja kaebus;
b) viidata Toote puudumisele, kahjustustele või puuduvale osale;
c) tuleb esitada muud tõendid, näiteks foto tootest, foto halva kvaliteediga kohast (kui see on mehaaniline vigastus saab pildistada), toote pakendi foto jne
15.4. Pretensiooni esitamisel peab Ostja märkima ühe viisidest, millega Ostja soovib nõude lahendamist:
a) Kui toote mittevastavus kõrvaldatakse mõistliku aja jooksul ilma hüvitiseta - defektid, kui defekte on võimalik garantii korras kõrvaldada määrused;
b) alandada vastavalt ostuhinda, arvestades Toote kulumist või kasu, mille Ostja sai Toote kasutamisest ja mille eest vastutavad Müüja ja Ostja kokku lepitud;
c) asendama Toode mõistliku aja jooksul tasuta analoogse tootega kvaliteetne Toode, välja arvatud juhul, kui defektid on väikesed/ebaolulised või need on tingitud Ostja süül;
d) lõpetada Leping ja tagastada Ostjale Toote eest tasutud rahasumma, välja arvatud juhul, kui Toote mittevastavus on väike ega saa olla oluline mõjutada Ostja võimalust toodet kasutada. Arvestatakse toote mittevastavust alaealine, kui see ei vähenda oluliselt Toote põhifunktsioonide täitmist kvaliteet või kasutatavus ning need võidakse eemaldada ilma pilti loomata avastatakse muutusi Toote välisilmes.
15.5. Kaebuse läbivaatamisel antakse vastus 15 (viieteistkümne) päeva jooksul alates kaebuse kättesaamise kuupäevast. Kui objektiivsetel põhjustel nimetatud tähtaja jooksul Ostja pretensioonile ei ole võimalik vastust anda, Müüja koheselt teavitab sellest Ostjat kirjalikult, märkides vastamiseks mõistliku tähtaja esitatakse, põhjendades ühtlasi sellise pikendamise vajadust.
15.6. Garantiihoolduse kohta saab ostja küsida ka meili teel telefonil +371 või küsimusi esitades kirjutades e-mailile info@axo.lv.
15.7. Esmalt tarnitakse potentsiaalselt ebapiisava kvaliteediga tooted Müüja garantiiteenindus (kontaktid leiad siit). Alles pärast toote ebapiisava kvaliteediga tuvastamist teeb Ostja taotlus võidakse täita ebapiisava kvaliteediga kauba kohta.
15.8. Garantiiteenuse kestus 7 kuni 30 (7 kuni kolmkümmend) kalendripäeva. Erandjuhtudel, kui Kaup on lähetatud teise EL-i riigi garantiiteeninduskeskustesse, tootegarantiid teenindusprotsess võib kesta 14 kuni 70 (neliteist kuni seitsekümmend) kalendripäevadel, olenevalt toote iseloomust. Me rõhutame seda kõike juhtudel püüame garantiiteeninduse protsessi võimalikult suures ulatuses ellu viia vähema ajaga.
15.9. Garantiihoolduseks toodud seadmed ei tohi olla leida Ostja isikuandmed ja SIM-kaardid. Müüja ei vasta ja ei kata garantiihoolduseks esitatud dokumentides sisalduva teabe kulud seadmed, sellise teabe taastamine ja taastamine.
15.10. Garantiihoolduseks üle antud tagastamata kaubad hoiustatakse 3 (kolm kuud. Seda tähtaega hakatakse lugema alates esimesest ostjale saadetud teatisest, kasutades tema antud kontaktandmeid (telefoninumber, e-posti aadress jne) jne), selle kohta, et Ostjal on võimalik saada garantii korras tagastatav toode teeninduskeskus. Kui Ostja ei saa kaupa kätte määratud aja jooksul, Müüjal on õigus Kauba enam hoiustada, Kauba võib utiliseerida. Sel juhul ei vastuta Müüja allesjäänud Toote saamata jäänud osa eest Ostja andmed ja muud Ostja kahjud, mis tulenevad toote selline hävitamine.
15.11. Kui ostja (kasutaja) leiab ebasobiva kvaliteediga Toote ja soovib seda tagastada, kohustub Müüja tagama Toote tagastamise Ostjale, hüvitama Ostjale (kasutajale) Toote tagastamise kulud. Kui Ostja valib Müüja pakutust erineva Toote tagastamise viisi tulu tüüp, mis põhjustab ebaproportsionaalseid ja suuremaid kulusid, Müüja ei ole kohustatud katma sellise Kauba tagastamise kulusid.
15.12. Suured kaubad, mis ei vasta lepingutingimustele ja 10 kilogrammi raskem kui Toote defektide kõrvaldamine, vahetus või Leping ülesütlemiseks toimetab Müüja omal kulul, kui Leping on sõlmitud kasutaja (füüsiline isik). Kui Müüja keeldub kauba kohaletoimetamisest, siis Ostja (kasutajal) on õigus kaup kohale toimetada ise või koos kolmanda isikuga abi, kuid müüja kulul. Sel juhul kohustub Müüja hüvitama Ostjale (kasutajale) Toote tagastamise kulud, mis 3 (kolm), mida Ostja kogeb seoses Toote üleandmisega Müüjale tööpäevade jooksul alates kulutusi kinnitava dokumendi saamisest.
16. Vastutus
16.1. Ostja vastutab veebis tehtud toimingute eest poes, sealhulgas, kuid mitte ainult, ostuvormis toodud andmed õiglus. Ostja vastutab registreerimise tagajärgede eest ankeedil esitatud andmete vigade või ebatäpsuste tõttu.
16.2. Ostja, täites e-poes ostuvormi, vastutab enda eest sisselogimisandmete säilitamine ja/või edastamine kolmandatele isikutele. Jah e-poes pakutavaid teenuseid kasutavad kolmandad isikud, pärast e-poega ühenduse loomist Ostja sisselogimisandmete abil, Müüja peab sellist isikut Ostjaks ja kõige eest vastutab Ostja sellise kolmanda isiku veebipoes tehtud toimingute eest.
16.3. Müüja kohustub kohaldatava seadusega lubatud ulatuses vabaneb igasugusest vastutusest kahju tekkimisel sest Ostja, sõltumata Müüja ja enda soovitustest kohustusi, ei ole tutvunud käesolevate tingimuste, käesoleva privaatsuspoliitika jms Määruses nimetatud dokumentide jaoks, kuigi selline võimalus talle anti kui.
16.4. Ostja peab tagama oma ühenduse veebipoega andmeid turvaliselt salvestama ja neid mitte avaldama ning tagama, et andmed on on teada ainult temale ja andmeid kasutab ainult Ostja ise, samuti ei edastata ja samuti takistada teistel isikutel nendele andmetele muul viisil juurde pääseda või kasutage neid. Kui kahtlustate, et teie sisselogimisandmed on tuvastatavad teine isik peab sellest viivitamatult Müüjat teavitama peab teavitama Müüjat veebipoe sisselogimisandmete rikkumisest või avalikustamine. Kõik toimingud, mida tehakse Ostja tuvastamise funktsiooni abil kood, loetakse Ostja tehtud ja Ostja võtab endale täieliku vastutuse selliste tegude tagajärgede kohta.
16.5. Veebipoe vahendusel sõlmitud Lepingu rikkumisest pooled vastutavad Läti Vabariigi õigusaktidega kehtestatud korras.
16.6. Juhul, kui Müüja rikub käesolevate Tingimuste tingimusi, s.o vastutab mis tahes kahju või kahju eest, mida Ostja selle tulemusena kandis Reeglite rikkumise tagajärjed on ette nähtud. Kahju või kaotus on loetakse ettenähtavaks, kui need on müüjapoolse rikkumise ilmne tagajärg või kui müüja ja ostja teadsid sellisest kahjust või kahjust lepingu alusel sulgemise ajal.
16.7. Müüja tarnib Kauba ainult koduseks kasutamiseks ja Isiklikuks kasutamiseks. Ostja kohustub müüdud kaupa mitte kasutama kaubanduslikel, ärilistel või edasimüügieesmärkidel ning Müüja ei vastuta ostja äritegevusest saamata jäänud kasumi eest kaotus, ebaõnnestumine või kaotusega seotud kaotus ärivõimalused.
16.8. Müüja ei vastuta teiste ettevõtete veebisaitidel esitatud teabe eest isegi kui Ostjad pääsevad nendele veebisaitidele Müüja veebipoe kaudu praegune näit.
17. Sündmused, mis ei ole müüja kontrolli all
17.1. Müüja ei vastuta Lepingu ega Lepingust tulenevate kohustuste eest Lepingu täitmata jätmine või viivitus, kui selline ebaõnnestumine või viivitus tekkis sündmuste tagajärjel, mis ei ole müüja kontrolli all, nagu on määratletud käesoleva eeskirja p 17.2. punkt
17.2. Müüja kontrolli alt väljuv sündmus tähendab mis tahes tegevust või sündmus, mis on väljaspool Müüja mõistlikku kontrolli.
17.3. Müüjast sõltumatu sündmuse korral, mis mõjutab Müüja Lepingust tulenevate kohustuste nõuetekohaseks täitmiseks:
a) Müüja teavitab sellest viivitamatult Ostjat; ja
b) Müüja Lepingust tulenevate kohustuste täitmine peatatakse ja kohustuste täitmise tähtaeg pikeneb tähtaja võrra, mis on võrdne müüjast sõltumatu sündmuse kestus. Müüja jurisdiktsioonist väljaspool toimuvate sündmuste korral kontroll mõjutab Kauba üleandmist Ostjale, Müüja korraldab uue tarne kuupäev pärast Müüja sündmuste lõppemist, mis ei ole müüja kontrolli all.
18. Info saatmine
18.1. Tingimustes kasutatud mõiste "kirjalikult" hõlmab ka e-posti.
18.2. Ostja peab Müüjaga ühendust võtma kirjalikult või juhul, kui Tingimustes on sätestatud Ostja kohustus Müüjaga ühendust võtta kirjalikult saatke Müüjale e-kiri aadressil info@axo.lv või tavapostiga kiri tuleb saata aadressile SIA AXO LATVIA - Ventspils, Pētera iela 3 - 1B, LV-3601 Teate kättesaamisest teavitab Müüja Ostjat kirjalikult (tavaliselt meili teel). Lepingust taganemise ja taganemise õiguse kasutamine Lepingu mõttes on Ostja ja Müüjaga ühenduse võtmise kord järgmine Reegli punktis 7.
18.3. Müüja saadab kõik teated Ostjale ostu vormis määratud meiliaadressile.
19. Muud sätted
19.1. Igasugune müüja ja ostja vaheline leping need tingimused kehtivad koos selgelt määratletud dokumentidega Reeglites. Kõik kõrvalekalded nendest tingimustest kehtivad ainult järgmiselt kui need on vormistatud kirjaliku dokumendiga.
19.2. Ostjal on Läti Vabariigi seadusandlust arvestades kindel puudusega kaubaga seotud õigused. Mitte midagi sellest Midagi Tingimustes ei tohiks tõlgendada piiravana ega piiravana kasutada selliseid õigusi.
19.3. Müüjal on õigus oma õigused ja kohustused üle anda Leping kolmanda isiku või isikutega, kuid sellised õigused ja kohustused üleandmine ei mõjuta Ostja õigusi ja Müüja kohustusi nende tingimuste alusel. Sellise üleandmise korral teavitab Müüja Ostja, kes esitab veebipoes tellimuse kohta teavet.
19.4. Ostjal ei ole õigust üle anda kõiki või osa õigusi või kohustusi, mis käesolevate tingimuste kolmandale isikule või isikutele, kes ei ole müüja kirjalikud nõusolekud.
19.5. Kui kohus tunnistab mõne käesolevatest tingimustest ebaseaduslikuks, kehtetuks või ei kohaldata, jäävad käesolevate tingimuste muud sätted kehtima ja kehtivad täielikult. Mis tahes nende tingimuste säte, mis on osutunud ebaseaduslikuks, kehtetu või mittekasutatav ainult osaliselt või teatud ulatuses, jäävad kehtima ulatuses, milles seda ei ole tunnistatud ebaseaduslikuks, kehtetuks või ei kehti.
19.6. Kui käesolevates tingimustes ei ole sätestatud teisiti, võib müüja viivitus mis on seotud tema käesolevast lepingust tulenevate õiguste kasutamisega, ei tähenda Ostja kohustustest vabastamine või nendest õigustest loobumine, vaid mis tahes kohustuse või õiguse eraldi või osaline täitmine eraldiseisev või osaline kasutamine ei tähenda, et neid kohustusi ei täideta või seda õigust ei saa enam kasutada.
19.7. Need tingimused ja poolte suhted Reeglid (sh Lepingu sõlmimine, kehtivus, kohaldamine ja lõpetamise küsimused) kehtivad Läti Vabariigi seadused aktid ja need on selgitatud lähtuvalt Läti Vabariigi seadustest Tegutseb.
19.8. Kõik nendest tingimustest tulenevad vaidlused, lahkarvamused või nõuded või nende tingimuste, nende rikkumise, lõpetamise või aegumisega seotud olemasolu määratakse lõplikult kindlaks Läti Vabariigi seaduste ja muude õigusaktidega tellida
19.9. Ostja ja Müüja vahelised vaidlused lahendatakse omavaheliste läbirääkimiste teel. Kui Müüja keeldub Ostja kaebust rahuldamast või kui Ostja ei nõustu müüja poolt pakutavad lahendused ja määrab, et tema õigused või huve rikuti, saab Ostja esitada Kasutajale kaebuse kohtuvälises vaidluste lahendamise komisjonis, mis asub aadressil Brīvības iela 55, Riia, Läti, LV-1010 ja mis lahendab tarbijavaidlusi (veel teave vaidluste lahendamise kohta on saadaval aadressil http://www.ptac.gov.lv/lv).
19:10 Lisaks eeltoodule saab Ostja kasutada e-posti vaidluste lahendamise (ODR) platvorm veebivaidluste lahendamiseks veebisaidilt ostetud kaupade või teenuste eest. Rohkem informatsiooni http://ec.europa.eu/odr.