KAUPADE OST-MÜÜGI TINGIMUSED
1. Üldtingimused
1.1. Käesolevad ostutingimused koos neis viidatud dokumentidega määrustes, on mõeldud info andmiseks SIA AXO LATVIA kohta ("Müüja"), samuti veebipoes müüdavad kaubad ostu-müügitingimuste ("Tingimused") seadmiseks isikutele, kes Tingimuste punktis 5.1 nimetatud ("Ostja"), ja kes ostavad kauba ("Tooted") veebipoes www.axo.lv.
1.1. Käesolevad ostutingimused koos neis viidatud dokumentidega määrustes, on mõeldud info andmiseks SIA AXO LATVIA kohta ("Müüja"), samuti veebipoes müüdavad kaubad ostu-müügitingimuste ("Tingimused") seadmiseks isikutele, kes Tingimuste punktis 5.1 nimetatud ("Ostja"), ja kes ostavad kauba ("Tooted") veebipoes www.axo.lv.
1.2. Need tingimused kehtivad müüja vaheliste lepingute kohta
ja Ostjale Kauba müügi kohta (edaspidi Leping). Enne mis tahes kauba tellimist
e-poest, lugege need tingimused hoolikalt läbi ja veenduge
et sa neist õigesti aru said. Pange see enne tellimist tähele
lõpetamisel kohustub Ostja nõustuma käesolevate tingimuste ja privaatsusega
poliitika, kuid keeldus seda tegemast, tellimuse täitmisest ja kaubast
tellida ei saa.
1.3. Ostjal soovitatakse need tingimused edaspidiseks kasutamiseks välja printida.
1.4. Samuti teavitame teid, et neid tingimusi võidakse muuta vastavalt reeglile 6.
Soovitame iga kord toodete tellimisel üle vaadata
Tingimused nii, et Ostja on veendunud, et ta on täielikult aru saanud, koos
millistel tingimustel tellimus konkreetsel juhul esitatakse. Viimane
kui neid tingimusi 2021. aastal uuendati. 5. märts
1.5. Käesolevad tingimused ja kõik müüja ja ostja vahelised lepingud on
koostatud ja suletud ainult ametlikus keeles.
2. Teave müüja kohta
2.1. Need tingimused kehtivad toodete ostmisel määratud aadressil www.axo.lv ("veebipood"). Müüjaks on SIA AXO LATVIA - Läti Läti Vabariigis nõuetekohaselt registreeritud ja tegutsev äriühing, juriidiline registreerimisnumber: 40103829622, juriidiline aadress - Ventspils, Pētera iela 3 - 1B, LV-3601 Kogutakse ja säilitatakse andmeid müüja kohta – Juriidiliste isikute registris on registri haldajaks riigi äriühing "Äriregister"..
2.1. Need tingimused kehtivad toodete ostmisel määratud aadressil www.axo.lv ("veebipood"). Müüjaks on SIA AXO LATVIA - Läti Läti Vabariigis nõuetekohaselt registreeritud ja tegutsev äriühing, juriidiline registreerimisnumber: 40103829622, juriidiline aadress - Ventspils, Pētera iela 3 - 1B, LV-3601 Kogutakse ja säilitatakse andmeid müüja kohta – Juriidiliste isikute registris on registri haldajaks riigi äriühing "Äriregister"..
2.2. Lisateavet Müüja kohta leiate jaotisest "Meist".
2.3. Müüja kontaktandmed on toodud jaotises "Kontaktid".
3. Kaubad
3.1. Veebipoes esitatud Toodete pildid on illustratiivse iseloomuga. Vaatamata sellele, et Müüja teeb kõik endast oleneva, et Kauba värvid kokku sobiksid võimalikult täpselt kajastatud, ei saa Müüja garanteerida, et Ostja seadme ekraan kajastab täpselt toodete värve. Ostja mõistab, et Kaup võivad nende piltidest veidi erineda.
3.1. Veebipoes esitatud Toodete pildid on illustratiivse iseloomuga. Vaatamata sellele, et Müüja teeb kõik endast oleneva, et Kauba värvid kokku sobiksid võimalikult täpselt kajastatud, ei saa Müüja garanteerida, et Ostja seadme ekraan kajastab täpselt toodete värve. Ostja mõistab, et Kaup võivad nende piltidest veidi erineda.
3.2. Toote pakend võib erineda veebis näidatust
poes pakutavatel fotodel.
3.3. Kui pole märgitud teisiti, siis kõik veebis pakutavad tooted
poes, seal on. Juhul, kui tellitud Toodet ei ole võimalik müüa
Reegel 5.10. ja punktides 9.5 nimetatud asjaolude tõttu Ostja viivitamata
teavitatud sellest e-posti või muu suhtlusvahendi (nt
telefoni või SMS-i teel) ja sellise Toote tellimus tühistatakse.
3.4. Müüjal on õigus määrata minimaalne ja/või maksimaalne tellimuse kogus
konkreetse kauba kogus tellimuse kohta.
4. Isikuandmete töötlemine
4.1. Müüja töötleb Ostja isikuandmeid vastavalt Privaatsuspoliitikale poliitika. Arvestades, et privaatsuspoliitika sätestab Tingimused, soovitame Ostjal need hoolikalt läbi lugeda ja tagama, et ta mõistab kõiki privaatsuspoliitika sätteid ja vastuvõetav.
4.1. Müüja töötleb Ostja isikuandmeid vastavalt Privaatsuspoliitikale poliitika. Arvestades, et privaatsuspoliitika sätestab Tingimused, soovitame Ostjal need hoolikalt läbi lugeda ja tagama, et ta mõistab kõiki privaatsuspoliitika sätteid ja vastuvõetav.
5. Ostu-müügilepingu sõlmimine
5.1. Ostjatel on võimalik kaupu osta järgmisest veebipoest:
a) füüsilised isikud, kes on saanud 16-aastaseks (kuueteistkümneaastaseks);
b) juriidilised isikud.
5.2. Nõustudes käesolevate tingimustega, kinnitab ostja, et tal on õigus
Ostke kaupu sellest veebipoest.
5.3. Tellitud Kauba kogus ei tohi olla väiksem kui Kaubakorvi miinimumsumma,
mille tegelik suurus on märgitud jaotises "Kauba kohaletoimetamine ja vastuvõtt".
5.4. Müüja poolt määratud Kauba tellimus tagab Ostjale garantii
võimalus kontrollida ja parandada vigu enne lõpliku tellimuse esitamist.
Ostjal soovitatakse iga tehtud tellimus hoolikalt läbi lugeda ja kontrollida
tellimuse esitamise etapis.
5.5. Leping Ostja ja Müüja vahel loetakse sõlmituks hetkest, mil
Ostja koostas Ostukorvi Ostja poolt määratud veebipoes
ees- ja perekonnanimi (ladina tähtedega) ja kohaletoimetamise aadress, täpne postiindeks,
valige makseviis ja tutvuge nende tingimustega, klõpsake nuppu
nuppu "Telli" ja tasub tellimuse eest või valib makseviisi, mis
sätestatud eeskirjas 10.1. punkt b. alajaotuses ilma tellimuse eest tasumata,
leping loetakse sõlmimata. Müüjal on õigus ühendust võtta
Ostja, kasutades tellimuses märgitud telefoninumbrit või e-posti
sõlmitud lepingu alusel või sellest tulenevate ebakindluste lahendamisel
lepingu täitmisega.
5.6. Kui Ostja esitab tellimuse ja maksab selle eest või valib tähtaja
10.1. punkt b. lõikes nimetatud maksevahend - saadetakse sellele
posti teel, kinnitades tellimuse kättesaamist.
5.7. Tellimuse koostamisel saadab müüja ostjale e-kirja. kiri ja/või SMS,
mis annab teada, et Kaup on Ostjale saadetud või valmis
kauplusesse järeletulemiseks (olenevalt sellest, milline Kauba kohaletoimetamise viis on
valitud).
5.8. Iga Ostja ja Müüja vahel sõlmitud leping (tellimus) on
on registreeritud ja salvestatud veebipoe andmebaasi.
5.9. Lepingu sõlmimisega nõustub ostja, et ostu sooritamisel märgitud e-posti aadress
aadressile saadetakse elektrooniline arve ostuinfoga.
Arve saadetakse e-postiga tööpäevadel hiljemalt 6 (kuue) tööpäeva jooksul
päeva alates hetkest, kui Ostja on Kauba kätte saanud või Müüja Kauba üle annab
kuller (kui Kaup toimetatakse Ostjani kulleriga
teenused).Arve väljastatakse koos Kauba kullerile üleandmisega
või Kauba vastuvõtmine/üleandmine (olenevalt sellest, milline Kaubast tarnitakse
tüübid ja millised Müüja tarnijad konkreetses kohas
kauba kohaletoimetamise korral) päeva kuupäev.
5.10. Juhul, kui Müüjal puudub võimalus Kaupa müüa näiteks seetõttu, et
et Toode on otsas, kuna Toodet enam ei müüda või on tekkinud vea tõttu, mis
on seotud siin näidatud e-poes toodud hinnaga
Reeglite 9.5. punktis, teavitab Müüja sellest Ostjat e-posti teel või muul viisil
vahenditega (telefoni või SMS-i teel) ja tellimus tühistatakse.
Kui Ostja on Toote eest juba tasunud, tagastab Müüja raha
tasutud summad 14 (neljateistkümne) kalendripäeva jooksul.
6. Tingimuste muutmise õigus
6.1. Müüja jätab endale õiguse neid tingimusi muuta, sealhulgas, kuid mitte ainult:
ainult selleks:
a) maksereeglite muudatused;
b) muudatused kehtivates õigusaktides.
6.2. Iga kord Kauba tellimisel Müüja ja Ostja vaheline Leping
sulgemise eesmärgil kohaldatakse lepingus kehtivat tingimuste versiooni
sulgemispäev.
6.3. Iga kord, kui tingimusi muudetakse vastavalt käesolevate tingimuste punktile 6,
Müüja teavitab ja teavitab Ostjat muudatuste tegemisest
Reeglid ja nende muutmise kuupäev märgitakse käesolevate reeglite punktis 1.4. punkt
7. Kauba kvaliteetne tagastamine ja Lepingu ühepoolne ülesütlemine,
tarbija, kes kasutab taganemisõigust
7.1. Kasutusõigus on ostjal, kes on kasutaja (füüsiline isik).
õigus lepingust põhjust avaldamata taganeda ja lepingust ühepoolselt taganeda,
saadud Kauba tagastamisel - käesolevate tingimuste 7.3. punktis määratud aeg
periood. See säte tähendab, et nimetatud perioodil, kajastades ar
Ostjal on õigus Kaubast keelduda muudel põhjustel
teavitama Müüjat oma soovist kaup Müüjale tagastada ja kätte saada
makstud raha. Toote tagastamise kulud peab kandma Ostja.
7.2. Ostja (kasutaja) ei saa ega saa kasutada lepingust taganemise õigust
tagastada kabineti 20.05.2014 määruse nr. 255 "Määrused
kauglepingu kohta” punktis 22 nimetatud juhtudel, kui:
a) Toode on valmistatud vastavalt Ostja juhistele või Toode on unikaalne
personaliseeritud (kohandatud Ostja isiklikele vajadustele);
b) toode rikneb kiiresti või aegub kiiresti;
c) Ostja on avanud Toote pakendi, mis on tervislik ja hügieeniline
põhjustel ei saa tagastada;
d) Oma omaduste tõttu oli toode pöördumatult segunenud
muudes küsimustes;
e) Ostja on avanud heli- või videosalvestise või arvutiprogrammi
pakendamine;
f) tarnitud ajalehed, perioodilised väljaanded või ajakirjad, v.a
juhul, kui need tarnitakse liitumislepingu alusel.
7.3. Ostja õigus Lepingust ühepoolselt taganeda 14 päeva jooksul,
tagastama Kauba Müüjale ja saama raha pärast lepingust taganemise õiguse kasutamist,
kehtivad ainult kasutajatele (füüsilistele isikutele) ja tulenevad Lepingust
reeglite punktis 5 määratletud sulgemispäev. Kvaliteet
Teatud Müüjate puhul saab kaupa tagastada pikemaks ajaks
nimetatud juhtudel, kui Müüja annab nende kohta asjakohast teavet,
Toote müümisel.
7.4. 14-päevane tähtaeg lepingust taganemise õiguse kasutamiseks arvestatakse järgmiselt:
a) kui Toode ostetakse Lepingu sõlmimise teel - päevast, mil Ostja või
Ostja poolt määratud kolmas isik, kes ei ole vedaja (kuller).
sai toote kätte;
b) kui Ostja on tellinud mitu Kauba, mis tarnitakse ühe tellimusega
eraldi, - alates päevast, mil Ostja või kolmas isik, kes ei ole vedaja
ja sai Ostja poolt märgitud viimase Toote;
c) kui Toode tarnitakse mitmest partiist või osast koosnevana, alates
päevadel, mil Ostja või kolmas isik, kes ei ole vedaja, ja mis
Ostja täpsustas, sai Toote või selle osa viimase partii;
d) Kauba regulaarse kohaletoimetamise lepingute puhul – alates päevast, mil Ostja või kolmas isik
esimese sai muu isik kui Ostja määratud vedaja
toode.
Kui tähtaja lõpp langeb riigis "ametlikult" määratud puhkusele, loobuge
õigusi saab kasutada kuni määratud perioodi lõpuni mõne muu teose jaoks
päevas (sealhulgas see).
7.5. Lepingust taganemise õiguse kasutamiseks peab Ostja Müüjat teavitama
Lepingust taganemise otsus, saates või esitades sellekohase kirjaliku teate
vabas vormis avaldus, mis sisaldab Ostja avaldust selle kohta
Lepingust taganedes või täites taganemisvormi - PDF/WORD.
Tuleb esitada taganemisteade või taganemisvorm
klienditeeninduskeskuste aadressid leiate siit või saatke
e-posti teel: info@axo.lv. Ostja teate kättesaamisel
elektrooniliselt saadab Müüja Ostjale viivitamatult kinnituse
peale teate saamist Ostja e-mailile
7.6. Ostja viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 (neljateistkümne) päeva jooksul pärast
esitades või saates Müüjale loobumisvormi või
teatis lepingust taganemise, Kauba tagastamise või üleandmise õiguse kasutamisest
Müüjale klienditeeninduskeskustes (aadressid leiad siit) või
Müüja poolt Kaupa vastu võtma volitatud isik. Tähtajast on kinni peetud
loetakse täidetuks, kui Ostja annab Kauba üle või saadab Müüjale varem
14 (neliteist) päeva enne tähtaega. Toote tagastamise eest tasub ostja
kulud.
7.7. Ostja saab Kauba tagastamise õigust kasutada ainult juhul, kui
Tingimustes märgitud lepingust taganemise õiguse kasutamise tähtaeg ei ole möödunud
7.3. ja 7.4. punkt
7.8. Ostjal on õigus tutvuda Tootega, et teha kindlaks selle olemus,
funktsioone ja toiminguid, vaid Toote kasutamist vastavalt selle olemusele, omadustele ja toimingutele
selgitamine ja kontrollimine toimub nii palju kui võimalik
poes teha.
7.9. Ostja vastutab Toote või selle väärtuse kaotsimineku eest
kasutada muul viisil heas usus (sealhulgas, kuid mitte ainult, käesolevad tingimused
7.10. lõikes 1 nimetatud juhtudel, kui Tootel on õigus keelduda
kasutamise ajal kasutatakse muul eesmärgil kui olemus, omadused ja
nõude selgitamise kohta.
7.10. Tagastatav kaup ei tohi olla kahjustatud ega kasutatud piirangute piires
Toote kasutamine selle olemuse, omaduste ja funktsioonide kindlaksmääramiseks ning
kontrollimiseks. Ostja püüab tagada, et tagastatav Toode on originaal
pakendid, autentsed sildid ja kaitsekotid. Kaubad tuleb tagastada täies mahus
samade tarvikutega, millega neid müüdi,
juhendi ja garantiikaardi lisamine Tootele, kui need tarniti
koos Tootega. Ka Kauba eest saadud kingitused tuleb tagastada koos.
7.11. Toote tagastamisel on vajalik märkida arve number ja tellimuse number
number. Võimalusel lisab Ostja Müüjale arve
võiks esimesel võimalusel ostu eest tasutud raha Ostjale tagastada
Toode.
7.12. Kõik Kauba kohta tagastatakse Kauba tagastanud ostjale
raha makstud koos saatmiskuludega. Müüja tagastab raha eest
Kaup ja kohaletoimetamise kulud hiljemalt 14 (neljateistkümne) päeva jooksul alates
päevad, mil Müüja sai informatsiooni Ostja keeldumisotsuse kohta
kokkuleppele Saadaval on kehtivad saatmis- ja käitlemishinnad
jaotises "Kauba kohaletoimetamine ja vastuvõtmine". Kui tagastatakse ainult osa Kaubast,
Saatekulud tagastatakse ainult sama arvu teiste saatmise korral
tellimine Eraldi ostetavatele kaupadele kehtib madalam tariif,
kehtivast määrast Kauba ostmisel koos Kaubaga, mis on
tagastatav ja ainult kindlaksmääratud määraga võrdne summa
erinevus Kui Ostja on valinud tarneviisi, mis pole saadaval
Müüjal ei ole müüja pakutud odavaimat standardset saatmisviisi
kohustus hüvitada Ostjale täiendavad kohaletoimetamise kulud.
7.13. Müüja kannab tagastatavad summad Ostjale teatades
loobuma Lepingust või loobumisvormis märgitud pangakontolt.
7.14. Müüjal on õigus mitte tagastada Ostjale rahasummat kuni
hetkel, mil Müüja Toote kätte sai või Ostja esitas selle Müüjale
kinnitus, et toode on selle alusel tagastatud
toiming tehti varem.
7.15 Ostjal on õigus Lepingust taganeda ka enne Ostjat
Kauba kätte saada.
7.16. Juhul, kui Kaubad tarniti Ostjale keeldumisel alates
Kokkulepe:
a) Ostja peab Kauba viivitamatult Müüjale tagastama;
b) välja arvatud juhul, kui kaup ei vasta nõuetele
sätestatud eeskirjas 15.11. punktis, vastutab Ostja Toote eest
tagastamiskulude katmine Müüjale;
c) Ostja kohustub nõuetekohaselt hoolitsema Kauba säilimise eest kuni selle ajani
Müüjale tagastamiseks;
d) Toote hind ja kohaletoimetamise kulud hüvitatakse Ostjale vastavalt juhendile
Eeskirja punkt 7.12. punkt.
7.17. Kõikidel juhtudel on ostjal mittevastavusest tulenevad õigused
Kaupade müük vastavalt Läti Vabariigi seadustele.
Käesolevas punktis 7 või muudes tingimuste punktides sätestatud tagastuspoliitika
ei mõjuta nende õiguste olemasolu.
8. Kohaletoimetamine
Kojuvedu
8.1. Ostja valikul toimetab Kauba Ostjani transpordifirma
konto. Teatud Müüja poolt näidatud juhtudel toimub Kaup kohaletoimetamine
Müüja konto.
8.2. Ostja, valides tellimuse vormistamisel kauba kojutoomise
teenus, kohustub näitama Kauba täpse tarnekoha. Täpne kohaletoimetamine
hind sõltub tellitava Kauba kaalust ja hinnast. Tegelikud tarned
hinnad on märgitud jaotises "Kauba kohaletoimetamine ja vastuvõtmine".
8.3. Mahalaadimis- ja kohaletoimetamisteenused tuleb eelnevalt eraldi broneerida
kauba eest tasumine. Mahalaadimis- ja kohaletoimetamisteenused on tasulised
Ostja. Müüja poolt eraldi märgitud juhtudel toimub kauba mahalaadimine ja
kohaletoimetamise teenuste eest tasub Müüja. Voolulahendused ja väljaheited
teenuste hinnad on toodud rubriigis "Kauba kohaletoimetamine ja vastuvõtt".
8.4. Ostja tellimus täidetakse eeldatavaks tarnetähtpäevaks, mis
sätestatud eeskirjas 5.7. punktis nimetatud väljasaatmisteates
välja arvatud sündmuste korral, mida Müüja ei saa mõjutada (nt
käesoleva eeskirja punktis 17 määratletud).
8.5. Tavaliselt toimetatakse Kaubad Ostja rubriigis märgitud aadressile
"Kauba kohaletoimetamine ja vastuvõtmine" määratud tingimustes. Ostja saab alati
teavitatud e-posti teel Toote eeldatavast tarnekuupäevast.
8.6. Kui Ostja valib „Express
kohaletoimetamine", kuid toodet ei tarnita määratud aja jooksul, on Ostjal õigus
saate tasutud teenuse "Kiirtarne" eest raha tagasi.
8.7. Rohkem kui ühe Toote tellimisel võidakse need tarnida erinevates pakendites
korda, sest neid veetakse erinevatest ladudest. Selle lisatranspordi eest
tasu ei võeta. Kui tellitakse mitu erinevat toodet
tarnetingimused, määrab Kauba üldise tarnetähtaja
pikim tarneaeg.
8.8. Toote omandiõigused lähevad Ostjale üle kulleri poolt selle üleandmise hetkel
Kaup Ostjale. Kauba juhusliku kaotsimineku või kahjustumise risk läheb üle
Ostjale, kui Ostja või kolmas isik, kes ei ole vedaja (kuller) ja
Ostja poolt määratud kaup on kätte saadud. Kui valitud on Kauba vedaja
Ostja ise ja Müüja sellist tarnevõimalust selles osas ei pakkunud
nimetatud risk läheb Ostjale üle Toote üleandmisel
vedajale.
8.9. Paki Ostjale või tema poolt märgitud kolmandale isikule üleandmisel
Ostja peab kontrollima koos transpordifirma esindajaga
saadetise pakendi seisukord. Kui Ostja tuvastab, et saadetis on kahjustatud,
Ostja peab:
- teatage sellest Toote kohaletoimetanud kullerile;
- märkige saatedokumendile, et ka pakend on kahjustatud
täitke kulleriga paki kahju (ülevaatuse) akt;
- kontrollida pakendis olevat Kaupa ja seda, kas need on kahjustatud,
dokumenteerige kahjustus fotodega. Teil on vaja Kaubast fotot
Toote kohaletoimetamise ebaõige tagastuskorra tõttu;
- kui Toote pakend ei ole kahjustatud, ei ole vaja Toodet kulleri juuresolekul kontrollida
vajalik.
Kui Ostja võtab saadetise vastu ja allkirjastab dokumendid, loetakse see
pakk toimetati korrektselt kohale.
8.10. Saadetise pakendi kahjustuse tuvastamisel Ostja või kolmas isik
Ostja poolt määratud isikul on õigus saadetist mitte vastu võtta. Nii
sel juhul kullerteenust osutava organisatsiooni esindaja koos
Ostja või Ostja poolt määratud kolmas isik peab täitma spetsiaalse
kullerteenuste pakkujate saadetise kontrolli aruanne
organisatsiooni esindaja, näidates ära tuvastatud rikkumised.
8.11. Ostjale või kolmandale isikule Ostja määratud aktsepteerimise ajal
paki- ja registreeritud kullerteenuseid osutavad organisatsioonid
esindaja poolt kaasa antud andmesalvestusseadmel või paberil
Kommentaarideta kinnituse korral loetakse, et Kaup on tarnitud tervena
saadetise pakendis märgitud lisateenused, andmekogum
seadmel või paberkandjal tarnetõendil, kui mitte
on näidatud vastupidine.
8.12. Kauba tarnimisel ja üleandmisel Ostja poolt määratud aadressil,
eeldatakse, et Kaup on Ostjale üle antud, sõltumata sellest, kas kaup
tegelikult aktsepteeritud Ostja või kauba vastu võtnud kolmanda isiku poolt
määratud aadressil. Kui Kaupa ei tarnita ettenähtud tarnekuupäeval
Tarnitud, Ostja viivitamatult, kuid mitte hiljem kui järgmisel päeval
Kauba planeeritud tarnepäevadel teavitama sellest Müüjat.
8.13. Kui Ostja Kaupa vastu ei võta, peab Ostja Kauba täpsustama
vastuvõtva isiku andmed tellimuse tarneinfo täitmisel.
8.14. Kauba vastuvõtmisel tuleb esitada kehtiv isikut tõendav dokument
Ostja oleks korralikult tuvastatud. Kui Ostja ei saa kaupa ise vastu võtta,
aga Kaup toimetatakse Ostja poolt määratud aadressile, Ostjal õigusi ei ole
esitada Müüja vastu pretensioone seoses Kauba üleandmisega valele isikule.
8.15 Ostja kohustub 14 (neljateistkümne) päeva jooksul alates Kauba üleandmisest
kontrollida toote pakendit, kogust, kvaliteeti, sortimenti,
tarvikud ja kokkupanek. Kui ostja ei tee seda määratud tähtaja jooksul
kohustust ja ei esita Müüjale pretensiooni, loetakse, et Kaup
pakend on heas korras, kuid kogus, kvaliteet, sortiment,
manused ja komplekteerimine vastavad Lepingu tingimustele.
Kauba vastuvõtt klienditeeninduskeskuses
8.16. Ostja valikul, välja arvatud lõigus „Tooted
kohaletoimetamine ja kättesaamine“, võib veebipoest tellitud Kaup olla tasuta
saadaval klienditeeninduskeskustes.
8.17. Pärast seda, kui Müüja on Kauba vastuvõtmiseks ette valmistanud, on Ostja
posti teel või muul sidevahendil (telefon või SMS)
aidata Kauba vastuvõtmiseks valmis seada.
8.18. Tavaliselt on Kauba valmistamise tähtajad toodud rubriigis „Kaubad
kohaletoimetamine ja vastuvõtmine” kindlaksmääratud tingimustel.
8.19. Tellitud Kaup tuleb tarnida hiljemalt 3 (kolme) päeva jooksul peale
kui Müüja teavitas Ostjat e-posti või muu sidevahendi teel
(telefoni või SMS-i teel) abi Kauba võimaliku kättesaamise osas. Kaubad
välja arvatud käesolevas punktis nimetatud periood, tellimus tühistatakse.
8.20. Toote omandiõigus pärast selle kättesaamist klienditeeninduskeskuses,
läheb Ostjale üle hetkel, kui Müüja Kauba Ostjale üle annab.
8.21. Ostja, olles Kauba poest kätte saanud, kohustub:
a) täpsustage tellimuse number;
b) esitama kehtiva isikut tõendava dokumendi.
8.22. Kaubale saab järele tulla ainult Ostja. Kui kaubale tuleb järele teine isik,
Kauba tellimisel tuleb Kauba saajaks määrata Sina. Kui Ostja on
juriidilisest isikust, on Müüjal õigus nõuda Kaubale autoriseerimist
vastuvõtmise eest
8.23. Kauba kättesaamisel Ostja või tema poolt märgitud kolmas isik
Ostja peab kontrollima Kauba pakendit, kogust, kvaliteeti,
sortiment, tarvikud ja varustus:
a) Kauba pakendi, Kauba koguse ja kvaliteedi rikkumiste tuvastamine;
sortimendi, tarvikute ja komplektsuse mittevastavuse(d), Ostjale või
Ostja määratud kolmandal isikul on õigus Kauba mitte vastu võtta;
b) Ostjale või Ostja poolt Kauba vastuvõtmisel märgitud kolmandale isikule,
eeldatakse, et kaup tarniti õiges pakendis, kauba kogus,
kvaliteet, sortiment, tarvikud ja komplekteerimine vastavad Lepingule
tingimused.
8.24. Lisainfo Kauba kohaletoimetamisest on toodud rubriigis
"Kauba kohaletoimetamine ja vastuvõtmine".
9. Toote hind ja kohaletoimetamise kulud
9.1. Toodete hinnad kuvatakse veebipoes. Müüja
teeb kõik mõistlikult võimaliku, et määrata Kaubale hind ajal, mil
Ostja esitab õige tellimuse. Kui müüja märkab, et Kaup
hindades on ebatäpsusi, rakendub käesolevate tingimuste p 9.5. punkt.
9.2. Kaupade hinnad võivad muutuda, kuid sellised muudatused ei avalda enam mõju
sõlmitud lepingutele.
9.3. Kaupade hinnad on märgitud käibemaksuga, kuna SIA AXO LATVIA, reg nr: 40103829622 on käibemaksukohustuslane.
vabariigis. Juhul, kui maksumäär muutub perioodi jooksul alates tellimusest
päeva enne tarnekuupäeva võib hind sõltuvalt maksude summast muutuda
muutub, välja arvatud juhul, kui Ostja on Kauba eest täielikult tasunud
kuni maksumäära muudatuste jõustumiseni. Müüja nende hindadega
teavitab Ostjat kirjalikult muudatustest ja annab Ostjale võimaluse osta
Üksus, mille hinda on muudetud maksumääraga kohandatud või mis on tühistatud
tellida. Tellimust ei töödelda enne selle kättesaamist
Ostja vastus. Juhul, kui Ostjaga ei saa ühendust kasutades
seal märgitud kontaktidel, loetakse, et tellimus on tühistatud ka Ostja poolt
sellest teatatakse kirjalikult.
9.4. Toodete hinnad ei sisalda tellimuse koostamist, tarnimist ja kaupa
kandekulud. Näidatud on eeldatavad saatmiskulud
veebipoes, võivad muutuda. Pakutakse kehtivad saatmishinnad
jaotises "Kauba kohaletoimetamine ja vastuvõtmine".
9.5. Arvestades, et Müüja veebipood pakub palju
lai kaubavalik, vaatamata kõigele müüja poolt mõistlikule
jõupingutusi, ei saa välistada, et toote hind võib olla märgitud
ebaõige Müüjast sõltumatu tehnilise vea tõttu. Kui
Müüja teeb kindlaks, et Toote hind on märgitud valesti, selle eest vastutab Müüja
teavitab Ostjat e-posti teel või muul sidevahendil (telefon või
SMS) aidata ja tühistada tellimus. Ostjale, kui ta soovib osta
Toode ise uue, õigesti märgitud hinnaga, tuleb see uuesti tellida.
10. Makse
10.1. Ostja saab kauba eest tasuda:
b) pangaülekandega Müüja määratud kontole
ettemaksuarve;
c) maksekaart (krediit- või deebetkaart);
d) liisingupartnerite teenuste kasutamine tasumiseks;
e) otse pangaülekandega läbi partneri "Montonio Finance OÜ"
teenuseid.
10.2. Juriidilistel isikutel on soovitatav märkida tellimuse infosse ettevõtte nimi
registreerimisnumber makse kiiremaks tuvastamiseks. Nii
tellimus kinnitatakse süsteemis kiiremini ja vabastatakse kiiremini
hukkamine
10.3. Kui ostja valib reegli 10.1. c. ja e. märgitud punktid
makseviisi, peab Ostja maksekorralduse kinnitama
Ostja pangas hiljemalt 24 (kahekümne nelja) tunni jooksul võtme kättesaamisest
"Telli" klikid. Kui maksekorraldust ei kinnitata määratud aja jooksul,
Müüjal on õigus eeldada, et Ostja on keeldunud lepingut sõlmimast,
ja tühistada tellimus.
10.4. Ostja poolt valitud Kaubad on reserveeritud Müüja süsteemis ja
Müüja alustab tellimuse täitmist:
a) kui Müüja saab Ostja pangalt teate sooritatud makse kohta
valitud kaupadele - Reeglid 10.1. b., c. ja e. punkti puhul;
b) rahastamise eraldamise kooskõlastuse saamisel – määrus
10.1. d. punkti puhul;
c) kohe pärast korralduse täitmist, nagu on sätestatud lõikes 5 -
reeglite 10.1. a. punkti puhul
10.5. Tax Free veebipood ei paku teenuseid.
10.6. Makse üksikasjad leiate jaotisest
"Arveldamine".
11. Ostja kohustused
11.1. Ostja kohustub esitama ostuvormis ainult õigeid ja täielikke andmeid
teavet. Kui registreerimisvormis märgitud andmed muutuvad,
Ostja peab selle viivitamatult taastama.
11.2. Ostja kohustub kasutama veebipoodi ausalt ja korrektselt,
ei mõjuta selle jõudlust ega stabiilset jõudlust. Kui ostja seda kohustust ei täida,
Müüjal on õigus piirata, peatada ilma ette teatamata
(lõpetada) Ostja võimalus veebipoodi kasutada ja Müüja ei reageeri
mitte Ostja sellega seotud kahjude eest.
11.3. Ostja kohustub tellitud Kauba eest tasuma ja selle vastu võtma
käesolevas eeskirjas sätestatud korras.
11.4. Olenemata reeglite teistes punktides sätestatud kohustustest,
Ostja kohustub enne Toote kasutama hakkamist (sh enne seda
kokkupanek, kokkupanek jne. jne), et toodet vaadata ja veenduda
saadud Toode on see, mille Ostja tellis.
11.5. Ostja kohustub järgima käesolevate reeglite muid sätteid
Nõuded on sätestatud vabariigi seadustes.
12. Müüja kohustused
12.1. Müüja kohustub:
a) tegema kõik endast oleneva, et pakkuda Ostjale sobivaid tingimusi
kasutada veebipoe pakutavaid teenuseid;
b) austama Ostja privaatsust, töötlema ainult Ostja isikuandmeid
Läti Vabariigi reeglites, privaatsuspoliitikas ja õigusaktides
kindlaksmääratud protseduurid.
12.2. Müüja kohustub täitma kõiki käesolevates reeglites toodud nõudeid.
13. Tootja garantii
13.1. Osa Müüja poolt müüdavatest kaupadest on tootja poolt tarnitud
garantii. Saadaval on garantiiteave ja kehtivad tingimused
määratletud Tootega kaasasolevas tootjagarantiis.
13.2. Tootja garantii on lisaks Ostja õigustele, mis on seotud
madala kvaliteediga kaupade jaoks.
13.3. Toote tootja garantiikohustused kehtivad ainult juhul, kui
Toote kasutustingimusi ei rikutud. Enne toote kasutamist
Ostja peab hoolikalt läbi lugema Toote kasutusjuhendi, kui see on olemas.
14. Toote kvaliteet
14.1. Müüja tagab Kauba kvaliteedi (seaduslik kvaliteedigarantii).
Müüja pakub erinevat tüüpi Kaupu, mis kehtivad teatud aja jooksul
kvaliteedigarantii, mille konkreetne tähtaeg ja muud tingimused on märgitud
Tootega kaasasolevates dokumentides.
14.2. Tootefotod on illustratiivse tähendusega,
originaaltooted võivad näidatust erineda. Postitatud üksused
fotosid ei saa nõuete aluseks võtta. Toodet hoitakse
vastavalt juhul, kui see vastab veebipoes pakutavale näidisele,
mudel või kirjeldus.
14.3. Müüja poolt antud garantii ei piira Ostja õigusi, mis
ebasobiva kvaliteediga kaupade ostmisel määrab kindlaks Läti Vabariik
määrused.
15. Garantii ja Ostja õigused defektse kauba korral
15.1. Kauba defektid eemaldatakse, samuti nõuetele mittevastav kaup
vahetada või tagastada vastavalt nendele tingimustele
korras ja arvestades Läti Vabariigi kehtivaid õigusakte
nõuded.
15.2. Ostja, kes soovib esitada pretensiooni halva kvaliteedi või
Kauba mittetäielik kogumine, seda saab teha klienditeenindaja
keskustesse või e-posti teel info@axo.lv, tagastades võib-olla sobimatu
Toode, arvestades, et:
15.3. Pretensiooni esitamisel peab Ostja esitama järgmised andmed:
a) Tootearve ja tellimuse number. Võimalusel Ostja
lisage esimesel võimalusel arve müüja ülevaatamiseks
Ostja kaebus;
b) viidata Toote puudumisele, kahjustustele või puuduvale osale;
c) tuleb esitada muud tõendid, näiteks foto tootest,
foto halva kvaliteediga kohast (kui see on mehaaniline vigastus
saab pildistada), toote pakendi foto jne
15.4. Pretensiooni esitamisel peab Ostja märkima ühe viisidest, millega
Ostja soovib nõude lahendamist:
a) Kui toote mittevastavus kõrvaldatakse mõistliku aja jooksul ilma hüvitiseta
- defektid, kui defekte on võimalik garantii korras kõrvaldada
määrused;
b) alandada vastavalt ostuhinda, arvestades Toote kulumist või
kasu, mille Ostja sai Toote kasutamisest ja mille eest vastutavad Müüja ja Ostja
kokku lepitud;
c) asendama Toode mõistliku aja jooksul tasuta analoogse tootega
kvaliteetne Toode, välja arvatud juhul, kui defektid on väikesed/ebaolulised või
need on tingitud Ostja süül;
d) lõpetada Leping ja tagastada Ostjale Toote eest tasutud rahasumma,
välja arvatud juhul, kui Toote mittevastavus on väike ega saa olla oluline
mõjutada Ostja võimalust toodet kasutada. Arvestatakse toote mittevastavust
alaealine, kui see ei vähenda oluliselt Toote põhifunktsioonide täitmist
kvaliteet või kasutatavus ning need võidakse eemaldada ilma pilti loomata
avastatakse muutusi Toote välisilmes.
15.5. Kaebuse läbivaatamisel antakse vastus 15 (viieteistkümne) päeva jooksul
alates kaebuse kättesaamise kuupäevast. Kui objektiivsetel põhjustel nimetatud tähtaja jooksul
Ostja pretensioonile ei ole võimalik vastust anda, Müüja koheselt
teavitab sellest Ostjat kirjalikult, märkides vastamiseks mõistliku tähtaja
esitatakse, põhjendades ühtlasi sellise pikendamise vajadust.
15.6. Garantiihoolduse kohta saab ostja küsida ka meili teel
telefonil +371 või küsimusi esitades kirjutades e-mailile
info@axo.lv.
15.7. Esmalt tarnitakse potentsiaalselt ebapiisava kvaliteediga tooted
Müüja garantiiteenindus (kontaktid leiad siit).
Alles pärast toote ebapiisava kvaliteediga tuvastamist teeb Ostja
taotlus võidakse täita ebapiisava kvaliteediga kauba kohta.
15.8. Garantiiteenuse kestus 7 kuni 30 (7 kuni
kolmkümmend) kalendripäeva. Erandjuhtudel, kui Kaup on lähetatud
teise EL-i riigi garantiiteeninduskeskustesse, tootegarantiid
teenindusprotsess võib kesta 14 kuni 70 (neliteist kuni seitsekümmend)
kalendripäevadel, olenevalt toote iseloomust. Me rõhutame seda kõike
juhtudel püüame garantiiteeninduse protsessi võimalikult suures ulatuses ellu viia
vähema ajaga.
15.9. Garantiihoolduseks toodud seadmed ei tohi olla
leida Ostja isikuandmed ja SIM-kaardid. Müüja ei vasta ja ei kata
garantiihoolduseks esitatud dokumentides sisalduva teabe kulud
seadmed, sellise teabe taastamine ja taastamine.
15.10. Garantiihoolduseks üle antud tagastamata kaubad hoiustatakse 3
(kolm kuud. Seda tähtaega hakatakse lugema alates esimesest ostjale saadetud teatisest,
kasutades tema antud kontaktandmeid (telefoninumber, e-posti aadress jne)
jne), selle kohta, et Ostjal on võimalik saada garantii korras tagastatav toode
teeninduskeskus. Kui Ostja ei saa kaupa kätte määratud aja jooksul,
Müüjal on õigus Kauba enam hoiustada, Kauba võib utiliseerida.
Sel juhul ei vastuta Müüja allesjäänud Toote saamata jäänud osa eest
Ostja andmed ja muud Ostja kahjud, mis tulenevad
toote selline hävitamine.
15.11. Kui ostja (kasutaja) leiab ebasobiva kvaliteediga Toote ja
soovib seda tagastada, kohustub Müüja tagama Toote tagastamise Ostjale,
hüvitama Ostjale (kasutajale) Toote tagastamise kulud. Kui Ostja
valib Müüja pakutust erineva Toote tagastamise viisi
tulu tüüp, mis põhjustab ebaproportsionaalseid ja suuremaid kulusid,
Müüja ei ole kohustatud katma sellise Kauba tagastamise kulusid.
15.12. Suured kaubad, mis ei vasta lepingutingimustele ja 10
kilogrammi raskem kui Toote defektide kõrvaldamine, vahetus või Leping
ülesütlemiseks toimetab Müüja omal kulul, kui Leping on sõlmitud
kasutaja (füüsiline isik). Kui Müüja keeldub kauba kohaletoimetamisest, siis Ostja
(kasutajal) on õigus kaup kohale toimetada ise või koos kolmanda isikuga
abi, kuid müüja kulul. Sel juhul kohustub Müüja
hüvitama Ostjale (kasutajale) Toote tagastamise kulud, mis
3 (kolm), mida Ostja kogeb seoses Toote üleandmisega Müüjale
tööpäevade jooksul alates kulutusi kinnitava dokumendi saamisest.
16. Vastutus
16.1. Ostja vastutab veebis tehtud toimingute eest
poes, sealhulgas, kuid mitte ainult, ostuvormis toodud andmed
õiglus. Ostja vastutab registreerimise tagajärgede eest
ankeedil esitatud andmete vigade või ebatäpsuste tõttu.
16.2. Ostja, täites e-poes ostuvormi, vastutab enda eest
sisselogimisandmete säilitamine ja/või edastamine kolmandatele isikutele. Jah
e-poes pakutavaid teenuseid kasutavad kolmandad isikud,
pärast e-poega ühenduse loomist Ostja sisselogimisandmete abil,
Müüja peab sellist isikut Ostjaks ja kõige eest vastutab Ostja
sellise kolmanda isiku veebipoes tehtud toimingute eest.
16.3. Müüja kohustub kohaldatava seadusega lubatud ulatuses
vabaneb igasugusest vastutusest kahju tekkimisel
sest Ostja, sõltumata Müüja ja enda soovitustest
kohustusi, ei ole tutvunud käesolevate tingimuste, käesoleva privaatsuspoliitika jms
Määruses nimetatud dokumentide jaoks, kuigi selline võimalus talle anti
kui.
16.4. Ostja peab tagama oma ühenduse veebipoega
andmeid turvaliselt salvestama ja neid mitte avaldama ning tagama, et andmed on
on teada ainult temale ja andmeid kasutab ainult Ostja ise, samuti ei edastata ja
samuti takistada teistel isikutel nendele andmetele muul viisil juurde pääseda
või kasutage neid. Kui kahtlustate, et teie sisselogimisandmed on tuvastatavad
teine isik peab sellest viivitamatult Müüjat teavitama
peab teavitama Müüjat veebipoe sisselogimisandmete rikkumisest või
avalikustamine. Kõik toimingud, mida tehakse Ostja tuvastamise funktsiooni abil
kood, loetakse Ostja tehtud ja Ostja võtab endale täieliku vastutuse
selliste tegude tagajärgede kohta.
16.5. Veebipoe vahendusel sõlmitud Lepingu rikkumisest
pooled vastutavad Läti Vabariigi õigusaktidega kehtestatud korras.
16.6. Juhul, kui Müüja rikub käesolevate Tingimuste tingimusi, s.o
vastutab mis tahes kahju või kahju eest, mida Ostja selle tulemusena kandis
Reeglite rikkumise tagajärjed on ette nähtud. Kahju või kaotus on
loetakse ettenähtavaks, kui need on müüjapoolse rikkumise ilmne tagajärg
või kui müüja ja ostja teadsid sellisest kahjust või kahjust lepingu alusel
sulgemise ajal.
16.7. Müüja tarnib Kauba ainult koduseks kasutamiseks ja
Isiklikuks kasutamiseks. Ostja kohustub müüdud kaupa mitte kasutama
kaubanduslikel, ärilistel või edasimüügieesmärkidel ning Müüja
ei vastuta ostja äritegevusest saamata jäänud kasumi eest
kaotus, ebaõnnestumine või kaotusega seotud kaotus
ärivõimalused.
16.8. Müüja ei vastuta teiste ettevõtete veebisaitidel esitatud teabe eest isegi
kui Ostjad pääsevad nendele veebisaitidele Müüja veebipoe kaudu
praegune näit.
17. Sündmused, mis ei ole müüja kontrolli all
17.1. Müüja ei vastuta Lepingu ega Lepingust tulenevate kohustuste eest
Lepingu täitmata jätmine või viivitus, kui selline ebaõnnestumine või viivitus
tekkis sündmuste tagajärjel, mis ei ole müüja kontrolli all, nagu on määratletud
käesoleva eeskirja p 17.2. punkt
17.2. Müüja kontrolli alt väljuv sündmus tähendab mis tahes tegevust või
sündmus, mis on väljaspool Müüja mõistlikku kontrolli.
17.3. Müüjast sõltumatu sündmuse korral, mis mõjutab
Müüja Lepingust tulenevate kohustuste nõuetekohaseks täitmiseks:
a) Müüja teavitab sellest viivitamatult Ostjat; ja
b) Müüja Lepingust tulenevate kohustuste täitmine peatatakse ja
kohustuste täitmise tähtaeg pikeneb tähtaja võrra, mis on võrdne
müüjast sõltumatu sündmuse kestus. Müüja jurisdiktsioonist väljaspool toimuvate sündmuste korral
kontroll mõjutab Kauba üleandmist Ostjale, Müüja korraldab uue tarne
kuupäev pärast Müüja sündmuste lõppemist, mis ei ole müüja kontrolli all.
18. Info saatmine
18.1. Tingimustes kasutatud mõiste "kirjalikult" hõlmab ka e-posti.
18.2. Ostja peab Müüjaga ühendust võtma kirjalikult või juhul, kui
Tingimustes on sätestatud Ostja kohustus Müüjaga ühendust võtta
kirjalikult saatke Müüjale e-kiri aadressil info@axo.lv või tavapostiga
kiri tuleb saata aadressile SIA AXO LATVIA - Ventspils, Pētera iela 3 - 1B, LV-3601
Teate kättesaamisest teavitab Müüja Ostjat kirjalikult
(tavaliselt meili teel). Lepingust taganemise ja taganemise õiguse kasutamine
Lepingu mõttes on Ostja ja Müüjaga ühenduse võtmise kord järgmine
Reegli punktis 7.
18.3. Müüja saadab kõik teated Ostjale ostu vormis
määratud meiliaadressile.
19. Muud sätted
19.1. Igasugune müüja ja ostja vaheline leping
need tingimused kehtivad koos selgelt määratletud dokumentidega
Reeglites. Kõik kõrvalekalded nendest tingimustest kehtivad ainult järgmiselt
kui need on vormistatud kirjaliku dokumendiga.
19.2. Ostjal on Läti Vabariigi seadusandlust arvestades kindel
puudusega kaubaga seotud õigused. Mitte midagi sellest
Midagi Tingimustes ei tohiks tõlgendada piiravana ega piiravana
kasutada selliseid õigusi.
19.3. Müüjal on õigus oma õigused ja kohustused üle anda
Leping kolmanda isiku või isikutega, kuid sellised õigused ja kohustused
üleandmine ei mõjuta Ostja õigusi ja Müüja kohustusi
nende tingimuste alusel. Sellise üleandmise korral teavitab Müüja
Ostja, kes esitab veebipoes tellimuse kohta teavet.
19.4. Ostjal ei ole õigust üle anda kõiki või osa õigusi või kohustusi, mis
käesolevate tingimuste kolmandale isikule või isikutele, kes ei ole müüja
kirjalikud nõusolekud.
19.5. Kui kohus tunnistab mõne käesolevatest tingimustest ebaseaduslikuks, kehtetuks või
ei kohaldata, jäävad käesolevate tingimuste muud sätted kehtima ja kehtivad
täielikult. Mis tahes nende tingimuste säte, mis on osutunud ebaseaduslikuks,
kehtetu või mittekasutatav ainult osaliselt või teatud ulatuses, jäävad kehtima
ulatuses, milles seda ei ole tunnistatud ebaseaduslikuks, kehtetuks või
ei kehti.
19.6. Kui käesolevates tingimustes ei ole sätestatud teisiti, võib müüja viivitus
mis on seotud tema käesolevast lepingust tulenevate õiguste kasutamisega, ei tähenda
Ostja kohustustest vabastamine või nendest õigustest loobumine,
vaid mis tahes kohustuse või õiguse eraldi või osaline täitmine
eraldiseisev või osaline kasutamine ei tähenda, et neid kohustusi ei täideta või
seda õigust ei saa enam kasutada.
19.7. Need tingimused ja poolte suhted
Reeglid (sh Lepingu sõlmimine, kehtivus, kohaldamine
ja lõpetamise küsimused) kehtivad Läti Vabariigi seadused
aktid ja need on selgitatud lähtuvalt Läti Vabariigi seadustest
Tegutseb.
19.8. Kõik nendest tingimustest tulenevad vaidlused, lahkarvamused või nõuded
või nende tingimuste, nende rikkumise, lõpetamise või aegumisega seotud
olemasolu määratakse lõplikult kindlaks Läti Vabariigi seaduste ja muude õigusaktidega
tellida
19.9. Ostja ja Müüja vahelised vaidlused lahendatakse omavaheliste läbirääkimiste teel.
Kui Müüja keeldub Ostja kaebust rahuldamast või kui Ostja ei nõustu
müüja poolt pakutavad lahendused ja määrab, et tema õigused või
huve rikuti, saab Ostja esitada Kasutajale kaebuse
kohtuvälises vaidluste lahendamise komisjonis, mis asub aadressil Brīvības iela 55,
Riia, Läti, LV-1010 ja mis lahendab tarbijavaidlusi (veel
teave vaidluste lahendamise kohta on saadaval aadressil http://www.ptac.gov.lv/lv).
19:10 Lisaks eeltoodule saab Ostja kasutada e-posti
vaidluste lahendamise (ODR) platvorm veebivaidluste lahendamiseks
veebisaidilt ostetud kaupade või teenuste eest. Rohkem informatsiooni
http://ec.europa.eu/odr.